Wygodne Zwroty

Dzięki usłudze Wygodne Zwroty szybko i tanio nadasz do nas przesyłkę!

Zanim odeślesz produkt, zadzwoń - 575 000 615.
Nasi serwisanci postarają się rozwiązać problem zdalnie!

Aby dokonać zwrotu:

1. Zapoznaj się z ogólnymi warunkami zwrotów i reklamacji poniżej

2. Zabezpiecz i starannie zapakuj odsyłany sprzęt - uszkodzenie w transporcie może skutkować utratą gwarancji lub odmową przyjęcia zwrotu

3. Pobierz, wypełnij i dołącz do przesyłki jeden z dokumentów:

UWAGA! Jeśli nie dołączysz formularza obsługa zwrotu znacznie się wydłuży!

4. Nadaj Wygodny Zwrot klikając przycisk NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ:

 

Nie widzisz przycisku? Wyłącz AdBlocka - nie wyświetlamy żadnych reklam, lub skorzystaj z tego linku


Wolisz nadać przesyłkę inaczej? Żaden problem!

Przygotuj paczkę (pamiętaj o jej właściwym zabezpieczeniu i dołączeniu) i nadaj ją na adres:

New Tech Elements Sp. z o.o.
Polna 125
87-100, Toruń


OGÓLNE WARUNKI ZWROTÓW I REKLAMACJI

1. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej, jest dostarczenie wraz z nim wypełnionego formularza reklamacyjnego. Urządzenia bez formularza, będzie traktowane jako urządzenia do naprawy płatnej.
2. Jeżeli urządzenie jest oklejone plombą gwarancyjną, musi być ona w stanie nienaruszonym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia plomby nastąpi utrata gwarancji.
3. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne i termiczne oraz powstałe na skutek: wyładowań atmosferycznych, przepięć sieci zasilającej, zalania, użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, niewłaściwego podłączenia innych urządzeń peryferyjnych, samowolnych przeróbek i zmian konstrukcyjnych.
4. W przypadku gdy nadesłane do naprawy urządzenie jest sprawne, za czynności związane z diagnostyką pobierana będzie zryczałtowana opłata w kwocie 50zł brutto. Kosztem wysyłki zwrotnej (w wysokości 14zł lub 20zł w przypadku pobrania) takiego urządzenia, zostanie obciążony odbiorca.
5. Dostarczony sprzęt musi odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym, w innym wypadu czyszczenie sprzętu będzie odpłatne na koszt użytkownika. Koszt usługi czyszczenia wynosi 50zł brutto


Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem lub prowadzący Działalność Gospodarczą nie będącą spółką, ma 14 dni od dnia wydania rzeczy na jej zwrot bez podawania przyczyny.

  • Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • udokumentowanych, na życzenie Kupującego, firmową fakturą VAT, gdyż oznacza to, że zakup jest dokonany w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą;

Reklamacje

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu cywilnego (w tym art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego).

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

  • Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 2 lata
  • Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców - czas na reklamację 1 rok

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl