Zwroty i reklamacje

Pamiętaj by wysyłane urządzenie należycie zabezpieczyć - uszkodzenie w transporcie może skutkować utratą gwarancji lub odmową przyjęcia zwrotu!

Reklamacje

Przed przystąpieniem do reklamacji warto skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - tel. 575 000 615, wówczas Nasi technicy postarają się pomóc w rozwiązaniu problemu telefonicznie.

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:


Wszelkie reklamacje związane z zakupionym towarem klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby firmy tj.
New Tech Elements Sp. z o.o., ul. Polna 125, 87-100 Toruń

W treści listu powinny być zawarte następujące informacje:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail
  • adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • wskazanie numeru / nazwy produktu i przyczyna reklamacji
  • data zakupu oraz data wystąpienia wady

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu!

Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące dla osób fizycznych, 1 rok dla przedsiębiorców (rękojmia wyłączona).
Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Zwrot towaru

Drogi Kliencie! Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki a my zwrócimy Ci pieniądze.

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem ma 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny.

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży:

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową wraz z zwracanym przedmiotem na adres siedziby New Tech Elements Sp. z o.o., ul. Polna 125, 87-100 Toruń

Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  3. udokumentowanych, na życzenie Kupującego, firmową fakturą VAT, gdyż oznacza to, że zakup jest dokonany w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl